strona główna o firmie kontakt cennik cennik hurtowy regulamin e-mail fotogaleria




Pontony i RIBy Gala
    Boats
Pontony Mercury
Pontony Bush
   NOWE MODELE !
Pontony Kolibri
Akcesoria do
    pontonów Kolibri
Łódź Kolibri RKM-350
Łódź Kolibri RKM-250
Rowery wodne Kolibri
Kajaki
Kutry pontonowe
Pontony CHINEE
Pontony
     Dolphin Boat
Pontony hybrydowe
PRZYCZEPY
Przyczepy NOWOŚĆ !
    podłodziowe
    BRENDERUP
Oferta
SILNIKI
Silniki elektryczne
     HAIBO
NOWOŚĆ !
Silniki elektryczne
     MINN KOTA
Silniki elektryczne
     MOTORGUIDE
Akumulatory żelowe
     Koyosonic
     seria NPG
     oraz
     NPCG
NOWOŚĆ !
Akumulatory
     Koyosonic
     seria NPC NOWOŚĆ !
Silniki spalinowe
     SUZUKI
Silniki spalinowe
     HONDA
Silniki spalinowe
     PARSUN
Silniki spalinowe
     TOHATSU
AKCESORIA
DO PONTONÓW
System mocowań
    i uchwytów do łodzi,
    kajaków, pontonów
    NOWOŚĆ !
Pompki elektryczne
Pompki ręczne
Drabinki
Wiosła
Zbiorniki na paliwo
Manometry
Kamizelki
Siedzenia
Kotwice,
     rolki kotwicy
Ładowarki,
     zabezpieczenia
Pokrowce i torby
Daszki
    przeciwsłoneczne
Inne akcesoria
USŁUGI
Nasze usługi


 

SILNIKI SPALINOWE ZABURTOWE


Marka i model silnika: Parsun F2,6 BMS - 2,6 KM Short

cena: 2 699 ,00 zł
(wersja F2,6 BML Long - cena 2 850,00)

Moc maksymalna: 1,9kW ( 2,6 KM) @ 5500
Biegi: Przód-Luz  (F-N) - bieg wsteczny realizowany poprzez obrót silnika o 180st
1 cylinder, 4 suwowy, pojemność skokowa 72 cm3
Chłodzony wodą, typ silnika OHV
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu.
Maks. prędkość obrotowa dla pełnej mocy (obr/min) 5250-5750
Wolne obroty (Neutral) 1800-2000 (obr/min)
Średnica * skok tłoka 54*31,5
Przełożenie 2,08 (27/13)
System zapłonu TCI
Rozruch manualny, Sterowanie rumplem
Pojemność zbiornika paliwa: 1,2 litra
Maksymalne zużycie paliwa 1,1 litra/godzinę
Średnie zużycie: około pół litra na godzinę pracy
Stosowane paliwo: benzyna bezołowiowa
Pojemność oleju w silniku: 0,35 l. (bez filtra)
Pojemność oleju w przekładni: 0,075 l.
Śruba w komplecie: 3 - 7 1/4" x 6"

Wymiary:
Długość / szerokość / wysokość 717*361*1156cm
Wysokość pawęży: 38,1cm (15 cali)
Waga: 18 kg

Silnik w komplecie ze śrubą napędową

Silniki zaburtowy Parsun o mocy 2,6 KM przeznaczony do niewielkich łodzi i pontonów.
Niska waga umożliwia łatwe przenoszenie, a minimalne spalanie gwarantuje tanie pływanie.
Czterosuwowe silniki Parsun są dużo bardziej przyjazne dla środowiska niż dwusuwy. Dla ludzi ceniących piękno natury jest bardzo ważne, by w jak najmniejszym stopniu szkodzić środowisku.



Marka i model silnika: Parsun F4 BMS - 4 KM Short
cena: -

Moc maksymalna: 2,9kW ( 4 KM) @4500
Biegi: Przód-Luz -Wsteczny (F-N-R)
1 cylinder, 4 suwowy, pojemność skokowa 112 cm3
Chłodzony wodą, typ silnika OHV
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu.
Maks. prędkość obrotowa dla pełnej mocy (obr/min) 4000-5000
Wolne obroty (Neutral) 1450-1550 (obr/min)
Średnica * skok tłoka 59*41
Przełożenie 2,08 (27/13)
System zapłonu TCI
Rozruch manualny, Sterowanie rumplem
Pojemność zbiornika paliwa: 1,3 litra
Wejście na zewnętrzny zbiornik paliwa
Maksymalne zużycie paliwa 1,6 litra/godzinę
Średnie zużycie: poniżej litra na godzinę pracy
Stosowane paliwo: benzyna bezołowiowa
Pojemność oleju w silniku: 0,5 l. (bez filtra)
Pojemność oleju w przekładni: 0,1 l.
Śruba w komplecie: 3 - 7 1/2" x 8"

Wymiary:
Długość / szerokość / wysokość 71,7 * 36,1 * 102,9cm
Maksymalna wysokość pawęży: 43,5 cm (17 cali)
Waga: 24,5 kg

Silnik w komplecie ze śrubą napędową



Marka i model silnika: Parsun F4 BML - 4KM Long
cena: -


Moc maksymalna: 2,9kW ( 4 KM) @4500
Biegi: Przód-Luz -Wsteczny (F-N-R)
1 cylinder, 4 suwowy, pojemność skokowa 112 cm3
Chłodzony wodą, typ silnika OHV
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu.
Maks. prędkość obrotowa dla pełnej mocy (obr/min) 4000-5000
Wolne obroty (Neutral) 1450-1550 (obr/min)
Średnica * skok tłoka 59*41
Przełożenie 2,08 (27/13)
System zapłonu TCI
Rozruch manualny, Sterowanie rumplem
Pojemność zbiornika paliwa: 1,3 litra
Wejście na zewnętrzny zbiornik paliwa
Maksymalne zużycie paliwa 1,6 litra/godzinę
Średnie zużycie: poniżej litra na godzinę pracy
Stosowane paliwo: benzyna bezołowiowa
Pojemność oleju w silniku: 0,5 l. (bez filtra)
Pojemność oleju w przekładni: 0,1 l.
Śruba w komplecie: 3 - 7 1/2" x 7"

Wymiary:
Długość / szerokość / wysokość 71,7 * 36,1 * 115,6cm
Wysokość pawęży: 56,2 cm (22 cale)
Waga: 25,5 kg

Silnik w komplecie ze śrubą napędową

Silniki zaburtowy Parsun o mocy 4 KM z długą kolumną (20 cali). Dobry wybór dla jachtów, których pawęż uniemożliwia zastosowanie silnika o większej mocy.
Konstrukcja, waga i wymiary identyczne z modelem Parsun F5.

Posiada zbiornik wbudowany oraz wyjście na zbiornik zewnętrzny. Silnik jest lekki, cichy i ekonomiczny.
Czterosuwowe silniki Parsun są dużo bardziej przyjazne dla środowiska niż dwusuwy. Dla ludzi ceniących piękno natury jest bardzo ważne, by w jak najmniejszym stopniu szkodzić środowisku.



Marka i model silnika: Parsun F5 BMS - 5 KM Short
cena: 3 790,00 zł



Moc maksymalna: 3,6kW ( 5 KM) @5000
Biegi: Przód-Luz -Wsteczny (F-N-R)
1 cylinder, 4 suwowy, pojemność skokowa 112 cm3
Chłodzony wodą, typ silnika OHV
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu.
Maks. prędkość obrotowa dla pełnej mocy (obr/min) 4000-5000
Wolne obroty (Neutral) 1450-1550 (obr/min)
Średnica * skok tłoka 59*41
Przełożenie 2,08 (27/13)
System zapłonu TCI
Rozruch manualny, Sterowanie rumplem
Pojemność zbiornika paliwa: 1,3 litra
Wejście na zewnętrzny zbiornik paliwa
Maksymalne zużycie paliwa 2,0 litra/godzinę
Średnie zużycie: około litra na godzinę pracy
Stosowane paliwo: benzyna bezołowiowa
Pojemność oleju w silniku: 0,5 l. (bez filtra)
Pojemność oleju w przekładni: 0,1 l.
Śruba w komplecie: 3 - 7 1/2" x 8"

Wymiary:
Długość / szerokość / wysokość 717*361*1029cm
Maksymalna wysokość pawęży to 43,5 cm (17cali)
Waga: 24,5 kg

Silnik w komplecie ze śrubą napędową

Żaden producent na polskim rynku nie oferuje tak doskonałego stosunku mocy do ceny.
Doskonały wybór dla wędkarzy, dla wakacyjnej turystyki i do wynajmu.
Czterosuwowy silnik zaburtowy Parsun F5 to łatwość rozruchu i wysoka kultura pracy, niskie zużycie paliwa, tanie części eksploatacyjne i zamienne.



Marka i model silnika: Parsun F5 BML - 5 KM Long
cena: 3 920,00 zł



Moc maksymalna: 3,6kW ( 5 KM) @5000
Biegi: Przód-Luz -Wsteczny (F-N-R)
1 cylinder, 4 suwowy, pojemność skokowa 112 cm3
Chłodzony wodą, typ silnika OHV
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu.
Maks. prędkość obrotowa dla pełnej mocy (obr/min) 4000-5000
Wolne obroty (Neutral) 1450-1550 (obr/min)
Średnica * skok tłoka 59*41
Przełożenie 2,08 (27/13)
System zapłonu TCI
Rozruch manualny, Sterowanie rumplem
Pojemność zbiornika paliwa: 1,3 litra
Wejście na zewnętrzny zbiornik paliwa
Maksymalne zużycie paliwa 2,0 litra/godzinę
Średnie zużycie: około litra na godzinę pracy
Stosowane paliwo: benzyna bezołowiowa
Pojemność oleju w silniku: 0,5 l. (bez filtra)
Pojemność oleju w przekładni: 0,1 l.
Śruba w komplecie: 3 - 7 1/2" x 8"

Wymiary:
Długość / szerokość / wysokość 717*361*1156cm
Waga: 25,5 kg

Silnik w komplecie ze śrubą napędową

Silniki zaburtowy Parsun o mocy 5 KM z długą kolumną (20 cali). Doskonały wybór dla większości jachtów pływających po polskich wodach śródlądowych. Posiada zbiornik wbudowany oraz wyjście na zbiornik zewnętrzny. Silnik jest lekki, cichy i ekonomiczny.
Czterosuwowe silniki Parsun są dużo bardziej przyjazne dla środowiska niż dwusuwy. Dla ludzi ceniących piękno natury jest bardzo ważne, by w jak najmniejszym stopniu szkodzić środowisku.



Marka i model silnika: Parsun F9.8 BML - 9,8 KM Long

cena:
długa kolumna (F9.8 BML) 7 380,00 zł

krótka kolumna (F9.8 BMS) 7 230,00 zł

Moc maksymalna: 7,2kW (9,8 KM) @6000
Biegi: Przód-Luz -Wsteczny (F-N-R)
2 cylindry, 4 suwowy, pojemność skokowa 209 cm3
Chłodzony wodą, typ silnika OHV
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu.
Maks. prędkość obrotowa dla pełnej mocy (obr/min) 5000-6000
Wolne obroty (Neutral) 900-1000 (obr/min)
Średnica * skok tłoka 55*44
Przełożenie 2,08 (27/13)
System zapłonu CDI
Rozruch manualny, Sterowanie rumplem
Ładowanie akumulatora 12V
Pojemność zbiornika paliwa: 12 litrów zewnętrzny
Maksymalne zużycie paliwa 3,2 litra/godzinę
Średnie zużycie: około 1,9 litra na godzinę pracy
Stosowane paliwo: benzyna bezołowiowa
Pojemność oleju w silniku: 0,8 l. (bez filtra)
Pojemność oleju w przekładni: 0,32 l.
Śruba w komplecie: 3 - 8.9" x 8.3"

Wymiary:
Długość / szerokość / wysokość 965*364*1166 mm
Wysokość pawęży: 50,8 cm (20 cali)

Waga: 39 kg

Silnik w komplecie ze śrubą napędową, zbiornikiem paliwa 12 litrów i linią paliwową.

Silnik zaburtowy, na który nie są wymagane uprawnienia motorowodne. Doskonała propozycja dla osób oczekujących od silnika zaburtowego dobrych osiągów, bezwibracyjnej, cichej pracy i oszczędnego spalania przy zachowaniu ciężaru, który pozwala na samodzielne przenoszenie silnika.

Doskonały wybór dla wędkarzy oczekujących szybkiego transportu na łowisko oraz dla osób lubiących szybką zabawę na wodzie. Silnik znakomicie nadaje się do większości łodzi, RIB-ów i pontonów o długości od 3 metrów.



Marka i model silnika: Parsun F9.9 BMS - 9.9 KM Short
cena: 8 180,00 zł



Moc maksymalna: 7,3kW (9,9 KM) @5000
Biegi: Przód-Luz -Wsteczny (F-N-R)
2 cylindry, 4 suwowy, pojemność skokowa 323 cm3
Chłodzony wodą, typ silnika OHV
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu.
Maks. prędkość obrotowa dla pełnej mocy (obr/min) 4000-5000
Wolne obroty (Neutral) 900-1000 (obr/min)
Średnica * skok tłoka 59*59
Przełożenie 2,08 (27/13)
System zapłonu CDI
Rozruch manualny, Sterowanie rumplem
Ładowanie akumulatora 12 V
Pojemność zbiornika paliwa: 24 litry zewnętrzny
Maksymalne zużycie paliwa 5,3 litra/godzinę
Średnie zużycie: około 2,5 litra na godzinę pracy
Stosowane paliwo: benzyna bezołowiowa
Pojemność oleju w silniku: 1,0 l. (bez filtra)
Pojemność oleju w przekładni: 0,25 l.
Śruba w komplecie: 3 - 9 1/4" x 8"
Śruba opcjonalna: 3 - 9 1/4" x 11"

Wymiary:
Długość / szerokość / wysokość 1001*427*1080 cm
Waga: 51 kg

Silnik w komplecie ze śrubą napędową, zbiornikiem paliwa 24 litry i linią paliwową.



Marka i model silnika: Parsun F9.9 BML -9.9 KM Long
cena: 8 360,00 zł


Moc maksymalna: 7,3kW (9,9 KM) @5000
Biegi: Przód-Luz -Wsteczny (F-N-R)
2 cylindry, 4 suwowy, pojemność skokowa 323 cm3
Chłodzony wodą, typ silnika OHV
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu.
Maks. prędkość obrotowa dla pełnej mocy (obr/min) 4000-5000
Wolne obroty (Neutral) 900-1000 (obr/min)
Średnica * skok tłoka 59*59
Przełożenie 2,08 (27/13)
System zapłonu CDI
Rozruch manualny, Sterowanie rumplem
Ładowanie akumulatora 12 V
Pojemność zbiornika paliwa: 24 litry zewnętrzny
Maksymalne zużycie paliwa 5,3 litra/godzinę
Średnie zużycie: około 2,5 litra na godzinę pracy
Stosowane paliwo: benzyna bezołowiowa
Pojemność oleju w silniku: 1,0 l. (bez filtra)
Pojemność oleju w przekładni: 0,25 l.
Śruba w komplecie: 3 - 9 1/4" x 8"
Śruba opcjonalna: 3 - 9 1/4" x 11"

Wymiary:
Długość / szerokość / wysokość 1001*427*1207 cm
Waga: 49 kg

Silnik w komplecie ze śrubą napędową, zbiornikiem paliwa 24 litry i linią paliwową.



Marka i model silnika: Parsun F15 BMS - 15 KM Short
cena: 8 360,00 zł



Moc maksymalna: 11kW (15 KM) @5000
Biegi: Przód-Luz -Wsteczny (F-N-R)
2 cylindry, 4 suwowy, pojemność skokowa 323 cm3
Chłodzony wodą, typ silnika OHV
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu.
Maks. prędkość obrotowa dla pełnej mocy (obr/min) 4000-5000
Wolne obroty (Neutral) 900-1000 (obr/min)
Średnica * skok tłoka 59*59
Przełożenie 2,08 (27/13)
System zapłonu CDI
Rozruch manualny, Sterowanie rumplem
Ładowanie akumulatora 12V
Pojemność zbiornika paliwa: 24 litry zewnętrzny
Maksymalne zużycie paliwa 5,3 litra/godzinę
Średnie zużycie: około 2,5 litra na godzinę pracy
Stosowane paliwo: benzyna bezołowiowa
Pojemność oleju w silniku: 1,0 l. (bez filtra)
Pojemność oleju w przekładni: 0,25 l.
Śruba w komplecie: 3 - 9 1/4" x 8"
Śruba opcjonalna: 3 - 9 1/4" x 11"

Wymiary:
Długość / szerokość / wysokość 1001*427*1080 cm
Wysokość pawęży: 38,1 cm (15 cali)

Waga: 49 kg

Silnik w komplecie ze śrubą napędową, zbiornikiem paliwa 24 litry i linią paliwową.

Propozycja dla osób oczekujących od silnika zaburtowego dobrych osiągów, przy zachowaniu ciężaru, który pozwala na samodzielne przeniesienie silnika.
Doskonały wybór dla wędkarzy oczekujących szybkiego transportu na łowisko. Silnik znakomicie nadaje się do większości łodzi, RIB-ów i pontonów o długości od 3 metrów.



Marka i model silnika: Parsun F15 BML - 15 KM Long
cena: 8 540,00 zł



Moc maksymalna: 11kW (15 KM) @5000
Biegi: Przód-Luz -Wsteczny (F-N-R)
2 cylindry, 4 suwowy, pojemność skokowa 323 cm3
Chłodzony wodą, typ silnika OHV
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu.
Maks. prędkość obrotowa dla pełnej mocy (obr/min) 4000-5000
Wolne obroty (Neutral) 900-1000 (obr/min)
Średnica * skok tłoka 59*59
Przełożenie 2,08 (27/13)
System zapłonu CDI
Rozruch manualny, Sterowanie rumplem
Ładowanie akumulator 12 V
Pojemność zbiornika paliwa: 24 litry zewnętrzny
Maksymalne zużycie paliwa 5,3 litra/godzinę
Średnie zużycie: około 2,5 litra na godzinę pracy
Stosowane paliwo: benzyna bezołowiowa
Pojemność oleju w silniku: 1,0 l. (bez filtra)
Pojemność oleju w przekładni: 0,25 l.
Śruba w komplecie: 3 - 9 1/4" x 8"
Śruba opcjonalna: 3 - 9 1/4" x 11"

Wymiary:
Długość / szerokość / wysokość 1001*427*1207 cm
Waga: 49 kg

Silnik w komplecie ze śrubą napędową, zbiornikiem paliwa 24 litry i linią paliwową.

Silniki zaburtowy Parsun o mocy 15 KM z długą kolumną (20 cali) to propozycja dla właścicieli dużych jachtów. Jeśli twoja pawęż lub pantograf jest przeznaczony do silników o tak dużej mocy, a Ty chcesz mieć silny motor doczepny w swoim jachcie, to jest propozycja dla Ciebie.
Silnik jest przeznaczony również dla łodzi o podwyższonej pawęży.
Silnik Parsun F15BML jest cichy i ekonomiczny, charakteryzuje się wysoką kulturą pracy.
Czterosuwowe silniki Parsun są dużo bardziej przyjazne dla środowiska niż dwusuwy. Dla ludzi ceniących piękno natury jest bardzo ważne, by w jak najmniejszym stopniu szkodzić środowisku.



Marka i model silnika: Parsun F15 FWS    z elektrycznym rozruchem i manetką - 15 KM S EL
cena: 10 550,00 zł



Moc maksymalna: 11kW (15 KM) @5000
Biegi: Przód-Luz -Wsteczny (F-N-R)
2 cylindry, 4 suwowy, pojemność skokowa 323 cm3
Chłodzony wodą, typ silnika OHV
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu.
Maks. prędkość obrotowa dla pełnej mocy (obr/min) 4000-5000
Wolne obroty (Neutral) 900-1000 (obr/min)
Średnica * skok tłoka 59*59
Przełożenie 2,08 (27/13)
System zapłonu CDI
Rozruch manualny, Sterowanie rumplem
Ładowanie akumulatora 12V
Pojemność zbiornika paliwa: 24 litry zewnętrzny
Maksymalne zużycie paliwa 5,3 litra/godzinę
Średnie zużycie: około 2,5 litra na godzinę pracy
Stosowane paliwo: benzyna bezołowiowa
Pojemność oleju w silniku: 1,0 l. (bez filtra)
Pojemność oleju w przekładni: 0,25 l.
Śruba w komplecie: 3 - 9 1/4" x 8"
Śruba opcjonalna: 3 - 9 1/4" x 11"

Wymiary:
Długość / szerokość / wysokość 1001*427*1080 cm
Wysokość pawęży: 38,1 cm (15 cali)

Waga: 51 kg

Silnik w komplecie ze śrubą napędową, zbiornikiem paliwa 24 litry i linią paliwową.

Propozycja dla osób oczekujących od silnika zaburtowego dobrych osiągów, przy zachowaniu ciężaru, który pozwala na samodzielne przeniesienie silnika.
Doskonały wybór dla wędkarzy oczekujących szybkiego transportu na łowisko. Silnik znakomicie nadaje się do większości łodzi, RIB-ów i pontonów o długości od 3 metrów.



Marka i model silnika: Parsun F15 FWL z długą kolumną, rozrusznikiem i manetką - 15 KM L EL
cena: 10 750,00 zł



Moc maksymalna: 11kW (15 KM) @5000
Biegi: Przód-Luz -Wsteczny (F-N-R)
2 cylindry, 4 suwowy, pojemność skokowa 323 cm3
Chłodzony wodą, typ silnika OHV
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu.
Maks. prędkość obrotowa dla pełnej mocy (obr/min) 4000-5000
Wolne obroty (Neutral) 900-1000 (obr/min)
Średnica * skok tłoka 59*59
Przełożenie 2,08 (27/13)
System zapłonu CDI
Rozruch manualny, Sterowanie rumplem
Ładowanie akumulatora 12V
Pojemność zbiornika paliwa: 24 litry zewnętrzny
Maksymalne zużycie paliwa 5,3 litra/godzinę
Średnie zużycie: około 2,5 litra na godzinę pracy
Stosowane paliwo: benzyna bezołowiowa
Pojemność oleju w silniku: 1,0 l. (bez filtra)
Pojemność oleju w przekładni: 0,25 l.
Śruba w komplecie: 3 - 9 1/4" x 8"
Śruba opcjonalna: 3 - 9 1/4" x 11"

Wymiary:
Długość / szerokość / wysokość 64,3 * 36,9 * 120,7 cm
Wysokość pawęży: 50,8 cm (20 cali)

Waga: 53 kg

W komplecie: manetka z kluczykiem, cięgna gazu i biegów, wiązka elektryczna, sterociąg.
W cenie również śruba napędowa, zbiornik paliwa 24 litry i linia paliwową.

Silnik w komplecie ze śrubą napędową, zbiornikiem paliwa 24 litry i linią paliwową.

Propozycja dla osób oczekujących od silnika zaburtowego dobrych osiągów, przy zachowaniu ciężaru, który pozwala na samodzielne przeniesienie silnika.
Dobry wybór jako napęd pomocniczy do jachtów, w tym do zabudowy w studzience.



Marka i model silnika: Parsun F20 BMS - 20 KM Short
cena: -



Moc maksymalna: 14,7kW (20 KM) @5500
Biegi: Przód-Luz -Wsteczny (F-N-R)
2 cylindry w rzędzie, 4 suwowy, pojemność skokowa 498 cm3
Chłodzony wodą, typ silnika OHC
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu.
Maks. prędkość obrotowa dla pełnej mocy (obr/min) 5000-6000
Wolne obroty (Neutral) 925-1025 (obr/min)
Średnica * skok tłoka 65*75
Przełożenie 2,08 (27/13)
System zapłonu CDI
Rozruch manualny, Sterowanie rumplem
Ładowanie akumulatora 12V
Pojemność zbiornika paliwa: 24 litry zewnętrzny
Maksymalne zużycie paliwa 7,3 litra/godzinę
Średnie zużycie: około 3,5 litra na godzinę pracy
Stosowane paliwo: benzyna bezołowiowa
Pojemność oleju w silniku: 1,7 l. (bez filtra)
Pojemność oleju w przekładni: 0,32 l.
Śruba w komplecie: 3 - 9 7/8" x 11 1/4"

Wymiary:
Długość / szerokość / wysokość 115,1*43,0*115,3 cm
Wysokość pawęży: 38,1 cm (15 cali)
Waga: 66 kg

Silnik w komplecie ze śrubą napędową, zbiornikiem paliwa 24 litry i linią paliwową.

Propozycja dla osób oczekujących od silnika zaburtowego dobrych osiągów przy zachowaniu umiarkowanej ceny. Silnik znakomicie nadaje się do większości łodzi, RIB-ów i pontonów o długości od 4 do 5 metrów.

Występuje też w wersji z elektrycznym rozruchem i sterowaniem manetką.

Konstrukcyjnie identyczny z modelem F25, różni się jedynie niższą mocą i niższym spalaniem.
Idealny, jeśli budowa łodzi nie pozwala na zastosowanie większego modelu.

 



Marka i model silnika: Parsun F20 BML  (długa kolumna) - 20 KM Long
cena: -



Moc maksymalna: 14,7kW (25 KM) @5500
Biegi: Przód-Luz -Wsteczny (F-N-R)
2 cylindry w rzędzie, 4 suwowy, pojemność skokowa 498 cm3
Chłodzony wodą, typ silnika OHC
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu.
Maks. prędkość obrotowa dla pełnej mocy (obr/min) 5000-6000
Wolne obroty (Neutral) 925-1025 (obr/min)
Średnica * skok tłoka 65*75
Przełożenie 2,08 (27/13)
System zapłonu CDI
Rozruch manualny, Sterowanie rumplem
Ładowanie akumulatora 12V
Pojemność zbiornika paliwa: 24 litry zewnętrzny
Maksymalne zużycie paliwa 7,3 litra/godzinę
Średnie zużycie: około 3,5 litra na godzinę pracy
Stosowane paliwo: benzyna bezołowiowa
Pojemność oleju w silniku: 1,7 l. (bez filtra)
Pojemność oleju w przekładni: 0,32 l.
Śruba w komplecie: 3 - 9 7/8" x 11 1/4"

Wymiary:
Długość / szerokość / wysokość 115,1*43,0*128 cm
Wysokość pawęży: 50,8 cm (20 cali)
Waga: 68 kg

Silnik w komplecie ze śrubą napędową, zbiornikiem paliwa 24 litry i linią paliwową.

Propozycja dla osób oczekujących od silnika zaburtowego dobrych osiągów przy zachowaniu umiarkowanej ceny. Silnik znakomicie nadaje się do łodzi, RIB-ów i pontonów z wysoką pawężą.
Nadaje się również jako mocny napęd dodatkowy do dużego jachtu. 

Występuje też w wersji z elektrycznym rozruchem i sterowaniem manetką.

 



Marka i model silnika: Parsun F25 BMS - 25 KM Short
cena: 12 600,00 zł

 


Moc maksymalna: 18,4kW (25 KM) @5500
Biegi: Przód-Luz -Wsteczny (F-N-R)
2 cylindry w rzędzie, 4 suwowy, pojemność skokowa 498 cm3
Chłodzony wodą, typ silnika OHC
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu.
Maks. prędkość obrotowa dla pełnej mocy (obr/min) 5000-6000
Wolne obroty (Neutral) 925-1025 (obr/min)
Średnica * skok tłoka 65*75
Przełożenie 2,08 (27/13)
System zapłonu CDI
Rozruch manualny, Sterowanie rumplem
Ładowanie akumulatora 12V
Pojemność zbiornika paliwa: 24 litry zewnętrzny
Maksymalne zużycie paliwa 9,2 litra/godzinę
Średnie zużycie: około 4,5 litra na godzinę pracy
Stosowane paliwo: benzyna bezołowiowa
Pojemność oleju w silniku: 1,7 l. (bez filtra)
Pojemność oleju w przekładni: 0,32 l.
Śruba w komplecie: 3 - 9 7/8" x 11 1/4"

Wymiary:
Długość / szerokość / wysokość 115,1*43,0*115,3 cm
Wysokość pawęży: 38,1 cm (15 cali)
Waga: 66 kg

Silnik w komplecie ze śrubą napędową, zbiornikiem paliwa 24 litry i linią paliwową.

Propozycja dla osób oczekujących od silnika zaburtowego dobrych osiągów przy zachowaniu umiarkowanej ceny. Silnik znakomicie nadaje się do większości łodzi, RIB-ów i pontonów o długości od 4 do 5 metrów.

Występuje też w wersji z elektrycznym rozruchem i sterowaniem manetką.




Marka i model silnika: Parsun F25 BML  (długa kolumna) - 25 KM Long
cena: 12 800,00 zł



Moc maksymalna: 18,4kW (25 KM) @5500
Biegi: Przód-Luz -Wsteczny (F-N-R)
2 cylindry w rzędzie, 4 suwowy, pojemność skokowa 498 cm3
Chłodzony wodą, typ silnika OHC
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu.
Maks. prędkość obrotowa dla pełnej mocy (obr/min) 5000-6000
Wolne obroty (Neutral) 925-1025 (obr/min)
Średnica * skok tłoka 65*75
Przełożenie 2,08 (27/13)
System zapłonu CDI
Rozruch manualny, Sterowanie rumplem
Ładowanie akumulatora 12V
Pojemność zbiornika paliwa: 24 litry zewnętrzny
Maksymalne zużycie paliwa 9,2 litra/godzinę
Średnie zużycie: około 4,5 litra na godzinę pracy
Stosowane paliwo: benzyna bezołowiowa
Pojemność oleju w silniku: 1,7 l. (bez filtra)
Pojemność oleju w przekładni: 0,32 l.
Śruba w komplecie: 3 - 9 7/8" x 11 1/4"

Wymiary:
Długość / szerokość / wysokość 115,1*43,0*128 cm
Wysokość pawęży: 50,8 cm (20 cali)
Waga: 68 kg

Silnik w komplecie ze śrubą napędową, zbiornikiem paliwa 24 litry i linią paliwową.

Propozycja dla osób oczekujących od silnika zaburtowego dobrych osiągów przy zachowaniu umiarkowanej ceny. Silnik znakomicie nadaje się do łodzi, RIB-ów i pontonów z wysoką pawężą.
Nadaje się również jako mocny napęd dodatkowy do dużego jachtu. 

Występuje też w wersji z elektrycznym rozruchem i sterowaniem manetką.

 



Marka i model silnika: Parsun F25 FWS z rozruchem elektrycznym i manetką - 25 KM S EL.
cena: 14 900,00 zł


Moc maksymalna: 18,4kW (25 KM) @5500
Biegi: Przód-Luz -Wsteczny (F-N-R)
2 cylindry w rzędzie, 4 suwowy, pojemność skokowa 498 cm3
Chłodzony wodą, typ silnika OHC
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu.
Maks. prędkość obrotowa dla pełnej mocy (obr/min) 5000-6000
Wolne obroty (Neutral) 925-1025 (obr/min)
Średnica * skok tłoka 65*75
Przełożenie 2,08 (27/13)
System zapłonu CDI
Rozruch elektryczny z kluczykiem w manetce,
Sterowanie manetką i sterociągiem
Ładowanie akumulatora 12V
Pojemność zbiornika paliwa: 24 litry zewnętrzny
Maksymalne zużycie paliwa 9,2 litra/godzinę
Średnie zużycie: około 4,5 litra na godzinę pracy
Stosowane paliwo: benzyna bezołowiowa
Pojemność oleju w silniku: 1,7 l. (bez filtra)
Pojemność oleju w przekładni: 0,32 l.
Śruba w komplecie: 3 - 9 7/8" x 11 1/4"

Wymiary:
Długość / szerokość / wysokość 70,3 * 43,0 * 115,3 cm
Wysokość pawęży: 38,1 cm (15 cali)
Waga: 68 kg

W komplecie: manetka z kluczykiem, cięgna gazu i biegów, wiązka elektryczna, sterociąg.
W cenie również śruba napędowa, zbiornik paliwa 24 litry i linia paliwową.

Propozycja dla osób oczekujących od silnika zaburtowego dobrych osiągów przy zachowaniu umiarkowanej ceny. Rozruch elektryczny podnosi komfort użytkowania. Silnik znakomicie nadaje się do większości łodzi, RIB-ów i pontonów o długości od 4 metrów z możliwością sterowania kołem sterowym i manetką.

 



Marka i model silnika: Parsun F25 FWL  długa kolumna, z rozrusznikiem i manetką - 25 KM L EL.
cena: 14 999,00 zł



Moc maksymalna: 18,4kW (25 KM) @5500
Biegi: Przód-Luz -Wsteczny (F-N-R)
2 cylindry w rzędzie, 4 suwowy, pojemność skokowa 498 cm3
Chłodzony wodą, typ silnika OHC
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu.
Maks. prędkość obrotowa dla pełnej mocy (obr/min) 5000-6000
Wolne obroty (Neutral) 925-1025 (obr/min)
Średnica * skok tłoka 65*75
Przełożenie 2,08 (27/13)
System zapłonu CDI
Rozruch elektryczny z kluczykiem w manetce,
Sterowanie manetką i sterociągiem
Ładowanie akumulatora 12V
Pojemność zbiornika paliwa: 24 litry zewnętrzny
Maksymalne zużycie paliwa 9,2 litra/godzinę
Średnie zużycie: około 4,5 litra na godzinę pracy
Stosowane paliwo: benzyna bezołowiowa
Pojemność oleju w silniku: 1,7 l. (bez filtra)
Pojemność oleju w przekładni: 0,32 l.
Śruba w komplecie: 3 - 9 7/8" x 11 1/4"

Wymiary:
Długość / szerokość / wysokość 70,3 * 43,0 * 128 cm
Wysokość pawęży: 50,8 cm (20 cali)
Waga: 70 kg

W komplecie: manetka z kluczykiem, cięgna gazu i biegów, wiązka elektryczna, sterociąg.
W cenie również śruba napędowa, zbiornik paliwa 24 litry i linia paliwową.

Propozycja dla osób oczekujących od silnika zaburtowego dobrych osiągów przy zachowaniu umiarkowanej ceny. Rozruch elektryczny podnosi komfort użytkowania. Silnik znakomicie nadaje się do większości łodzi, RIB-ów i pontonów o długości od 4 metrów z możliwością sterowania kołem sterowym i manetką.